Näin viime yönä taas unta Allusta. Ei helvetti nyt se jäi sitten vainoamaan mua alitajutaan.

Tässä unessa olikin sit vähän erilainen tunnelma kun edellisyönä. Enkä muista unta läheskään niin tarkasti kuin edellistä.

Muistan että unen lopussa kävelin hirveetä ihmismassaa vastaan leveellä käytävällä, vähän niinkun joku jäähallin käytävä. Vastaan käveli varmaan kaikki ihmiset joiden kans oon joskus ees hetken puhunut ja vanhat kaverit yms. Etsin kuitenkin vaan Allua. Törmäsin jopa vahingossa yhteen vanhaan miespuoliseen kavetiin johon olin kanssa hetken ihastunut. Hän kääntyi katsomaan mua eikä tainnu edes tunnistaa mua ja kysy et mitä helgettiä mä teen ja sanoin vaan ettänsori ei ollu tarkotus törmätä. Pikkuhiljaa ihmismassa alko loppumaan ja harvenemaan. 

Ehdin jo aatella että Allu on menny jo. Ihan viimesten joukossa Allu sitten käveli mua vastaan. No kohdattiin ja Allu kysy mikä mun on, ja kerroin olevani vaan helvetin väsynyt ja et oon menossa kotiin. Allu otti mua kädestä kiinni ja kysy et ; Mitäs jos mä tulisin sun kanssa kotiin? Ja olin ihan innoissani et ai oikeesti ja Allu oli et todellakin ja sit se suuteli mua. Ja olin uudestaan et ihan oikeestikko ja Allu lli vaan et joojoo ja suudeltiin ja itkin onnesta.

WÄÄÄÄÄÄÄ PERKELE SAATANA MIKSI

MIKSI!?

Helvetin alitajunta.